Op weg naar Monteagudo del Castillo

26 augustus 2014 - Monteagudo del Castillo, Spanje

Gisteren op de rustdag een mooie rit gereden vanuit lleida met Dolf, Tina, Jan, Ton en Benita. We zijn door een beroemde kloof gereden en we hebben de grootste stuwdam van Spanje bezocht. De uitzichten waren weer prachtig en de temperatuur loopt op tot een heerlijke 34 graden. Deze superdag eindigde met een plons in het zwembad van het mooie hotel.
Lu, Os, René en Monique hebben Lleida verkent. Niet echt een historische stad die je gezien moet hebben.

Na de gezellige maaltijd bij een lokaal restaurant gisteravond was het heerlijk slapen. Dus vanmorgen was iedereen weer fris en fruitig bij het ontbijt. Tegen 9 uur reden we met een heerlijk temperatuurtje van 22 graden weg bij het hotel voor een dagetappe van 4 uurtjes. Eerst reden we door de Spaanse Betuwe tussen de fruitbomen en konden we genieten van de geur van perziken. Daarna reden we tussen de olijfbossen. Hoog tijd voor de lunch in Morella. We moesten er even op wachten maar het was het waard. En toen de hitte weer in, want het was inmiddels al weer 31 graden. Lekker tussen de bergen rijden, af en toe de hoogte in.... effe afkoelen. Sommige wegen waren wel met hobbels en kuilen! Goed voor de wandelende nieren. Hard werken voor de beginneling onder ons!! (Lu). Maar na een beetje topsport toch gelukt!! Rond 17 uur kwamen we aan bij het volledig gerenoveerde hotel Palacio de Ivan de Tarin. Echt in de middle of nowhere, zelfs niet te vinden met Streetview.

1. Angelle:
    26 augustus 2014
    Super leuk om te lezen. Jullie genieten er echt van heerlijk!! En GOOOOOO LU!!! Je bent een kanjer dat je dit zo doet!! Jullie allemaal hoor hihi. Geniet er lekker van schatten!! Xxx
  2. Moeps:
    26 augustus 2014
    Wat een mooi landschap, ben jaloers op jullie. Geniet er van.
  3. Carla:
    26 augustus 2014
    Lijkt me een gemakkelijk verslavende manier van leven! Leuk zo'n vakantieverhaal. Je reist een beetje mee. Groetjes ! Wim en carla
  4. Marjolein:
    27 augustus 2014
    Klinkt super, allemaal gaan zwemmen? Hoe is het met Ly haar achterwerk? Gaat hier ook allemaal prima. Genieten van de reis en ik lees je verhalen aan iedereen hier hoor. We genieten er van mar
  5. Annette:
    27 augustus 2014
    klink GOED !!! en wie maakte er een bommetje ? De spetters hangen aan het plafond hahah En we zijn zo trots op Lu.
    Het genieten is begonnen.
  6. Ma Willy en pa Frans:
    27 augustus 2014
    Prima te volgen zo'n ervaren verhalen vertelster!! Verder met leuke foto's gelardeerd!! Dan ook nog e.e.a. met Google Earth bekeken....nou..., wat wil je nog meer. Wat Carla al zei..,wij reizen mee.
    Liefs en XXX