Op naar Albacete

27 augustus 2014 - Albacete, Spanje

Vanochtend vroeg om 8.45 uur vertrokken want we hebben een lange mooie dag voor de boeg. Eerst een stuk flink doorgereden waar we al hele mooie uitzichten hadden. Kwamen we een berg over en had je adembenemend uitzicht. We reden door de rode vallei. De rotsen zijn daar echt rood. In een dorpje gestopt voor koffie waar de weekmarkt was met wel 5 kramen. Maar heerlijk fruit gekocht. Toen weer verder naar de lunch. Komen in een echt Spaans cafetaria terecht in het plaatsje Chera waar snel stokbrood wordt gehaald bij de bakker door de vriendelijke eigenaar om ons van eten te voorzien. Na het eten weer verder. Koelvesten en doorwaai-jassen aan. Maar ondanks dat met 38 graden en warme föhn nog te warm. Dus bij eerst volgende schaduwrijke terras weer drinken en heerlijk citroenijs binnenwerken. Klinkt heel vervelend als je in Nederland zit met 12 graden. Toen de Canyon langs de Rio Jucar in. Onze ogen uitgekeken. Imposante rotspartijen en huisjes die in de rotsen gebouwd zijn en nog steeds bewoond. Om 19.15 uur in het hotel. Lekker de warmte eraf douchen en heerlijk op een terras eten.

1. Lisette:
    28 augustus 2014
    Ik geniet van de foto's. Apart hoor, die huizen in de rotsen. Wat is Spanje toch een mooi land.
  2. Jacqueline:
    28 augustus 2014