Ring of Beary

31 mei 2015 - Killarney, Ierland

Vanochtend met 14 man/vrouw vertrokken met enig op onthoud omdat Gert-Jan zijn accu vervangen moest worden. Hij was gelukkig heel snel aan de beurt bij de Harley service tent. Nadat we toch voor de zekerheid ons regenkleding hebben aangetrokken zijn we van start gegaan en begonnen met de ring of Beary. Weer schitterende natuur maar vooral de kust is adembenemend. En wat een blauw water wat tegen de rotsen opspat. Hier en daar een afgelegen huisje. Hier moet je niet je melk vergeten. En in the middle of knowhere staat Molly's teahouse waar ze niet alleen koffie en thee verkopen maar ook allerlei spulletjes gerelateerd aan de omgeving. Toen weer verder naar de lunch in een Ierse pub waar we alleen soep en sandwiches kunnen krijgen. Heerlijk! Lekker simpel na al dat eten wat we doen. Daarna op naar de Gab of Dunloe. Een hele smalle kloof met lekker veel bochtjes. Nu zitten we heerlijk aan tafel voor het laatst met de hele groep want Tina en Dolf gaan verder Ierland in en de rest gaat naar de boot.