Vakantie beg

24 augustus 2014 - Narbonne, Frankrijk

Onze vakantie is begonnen. Na een slapeloze nacht in de slaaptrein werden we door Tina en Dolf opgehaald in Narbonne. Nadat onze motoren na 2 uur van de trein afkwamen zijn we richting Prades gereden. De eerste dag al een ontzettend mooie route met als hoogtepunt de Gorges de Galamus. Vandaag vroeg begonnen met een super mooie rit door de Pyreneeën. Tussen de middag in een echt Spaans restaurantje gegeten. Vanavond in Lleida in een luxe hotel aangekomen.
Zijn gaan eten in restaurant er naast waar de taal echt een barrière is. Jan bestelde dubbele espresso en kreeg 2 kopjes. Hihi. Qua temperatuur zitten we in de lift: van 13,5 vanmorgen bij vertrek naar 29,0 bij aankomst. Dat moeten we natuurlijk niet elke dag verdubbelen. ;-)

1. Ma Willy en pa Frans:
    25 augustus 2014
    Hi luitjes,
    Via Google Earth de route verkend! Inderdaad prachtig!! In dat hotel zullen jullie je ook niet vervelen zeg!
    Veel plezier en XXX
  2. Lisette:
    26 augustus 2014
    Hier koud en regenachtig dus geniet er maar extra van!
  3. Annette:
    27 augustus 2014
    hallo vriendjes, met een kleine vorm van jaloersheid en een hele grote hoeveelheid gunnen gaan wij jullie natuurlijk ook volgen en mee genieten. En speciaal voor Jan : doble expreso en dos expreso :)