Regen, regen en regen

1 juni 2015 - Rosslare, Ierland

Dit keer vertellen we niet hoe mooi Ierland is, we hebben nl alleen een grijze waas gezien .Vanochtend vertrokken met regen en vanavond aangekomen in het hotel met regen. En niet zulke kleine buitjes maar één grote bui met windkracht 10. Gelukkig zaten we niet op de boot anders zagen we nu groen van ellende. Waarom deden wij dit ook alweer, die-harts die we zijn. Ik droomde onderweg toch echt van een tropisch eiland. Vanmorgen afscheid genomen van Dolf en Tina die nog verder Ierland in zijn gegaan. Nu na een lekker warm bad gezellig aan tafel met z'n allen en morgen gaan er ook weer 5 van ons een andere kant op in Engeland. Geen foto's vandaag, is toch alleen een grijs vlak te zien.

1. Ma Willy en pa Frans:
    2 juni 2015
    Jammer dan,...maaaaar,...er komen nog meer dagen!!Still going strong folks!!
  2. Ans van Gorp:
    2 juni 2015
    Erg jammer van die regen , hopen dat de laatste dagen nog wat beter worden.
  3. Carla:
    2 juni 2015
    Jammer van het weer maar een warm bad en een heerlijke maaltijd incl borrel maakt een hoop goed
    xx
  4. Annette:
    2 juni 2015
    Ooo ooo ooo wat vervelend, hoop dat jullie kleding morgen weer gedroogd zijn niks vervelender dan morgenochtend een nat pak. Neem lekker een borrel extra dan blijf je warm sterkte !!!!
  5. Lisette:
    4 juni 2015
    Ik hoop dat jullie vandaag net zulk mooi weer hebben als wij hier in NL. Mussen vallen van het dak.