van Fishgard naar Llanmartin

2 juni 2015 - Killarney, Ierland

Na het verlaten van de boot gisteren, waar we afscheid hebben genomen van de club van 5 zijn we met 7 man, G.J., Ton, Itgar, Sander, Cindy en ons voorrijderskoppel Ed en Marjolein verder gegaan door Wales richting Llanmartin, waar we in een in een heerlijk hotel 'The old Barn Inn' hebben overnacht. Een echte oude schuur maar wel een hele mooie, met heerlijk heet water en een prachtig bad, anders als de nacht ervoor.
We hebben heerlijk (lang) geluncht in een geweldig restaurantje, waar allemaal lokale biologische producten verkocht werken, heerlijk vlees, kaas en taart. Je snapt daar hebben we wel een tijdje gezeten. Daarna door de Brecon Beacons, waar Ed en Mar helaas heel dicht in contact zijn gekomen met de plaatselijke flora in contact zijn gekomen. Met de bips in de poep.... Daarna door de Black Hills, waar de uitzichten adembenemend waren. Op naar een heerlijk diner en hotel. Het weer was droog maar fris.
Groetjes Cindy

1. Ans van Gorp:
    3 juni 2015
    In iedergeval, droog. Denk dat het weer steeds beter wordt naarmate jullie dichter bij huis gaan komen.Hoop dat je ondanks het weer toch genoten hebt.
  2. Carla:
    3 juni 2015
    Wat een heerlijk verslag Cindy.
    Geniet er nog maar ff van
    xx
  3. Wim vdW:
    3 juni 2015
    Leuk om jullie trip zo te volgen. Gelukkig is het weer dus wat beter. Hier een hittegolf op komst, maar daarna wordt het kouder. Wanneer ik gelezen heb, wat jullie allemaal lekker gevonden hebben, dan zou ik thuis de weegschaal maar even opbergen. Nog plezierige dagen en een voorspoedige terugreis.
    Wanneer je het Kanaal gepasseerd hebt is het aan te bevelen weer rechts aan te houden. Groeten