Verjaardag Marjolein

26 mei 2015 - Gloucester, Verenigd Koninkrijk

26 mei 2015
Wordt s'morgens wakker een zonnetje schijnt door de gordijnen, verdikkie 56 jaar geworden vandaag, ben ik extra blij dat ik in Rugby Engeland onderweg naar Ierland zit, groep vrienden dat maakt het vast draagbaar, dat 56 worden bedoel ik. Ontbijten met lang zal ze leven, echt gezellig. En nu weer onderweg. in Warwick stopje voor koffie  op het terras met een lekker zonnetje.
Bij de cotswolds een lunch in een theeroom echt lekker Engels. Aangekomen na een mooie dag met een mooie route in het hotel the DarkBarn lodge. We hebben daar lekker een pizza gegeten met enkele vloeibare versnaperingen en dan maar even de vermoeide lichamen ter rusten leggen op bed. De zonde overdenken en even het thuis front door de gedachten laten gaan. Zo'n verjaardag mag van mij elk jaar, zo is ietsje minder jong worden niet echt een straf. Morgen om kwart voor acht weer ontbijten. En weer verder

Verstuurd vanaf mijn iPhone

1. Annette:
    27 mei 2015
    Lieve Marjolein,van harte gefeliciteerd en jullie gaan een mooi reis tegemoet. Heel plezier en genieten!!!!!
  2. Ans van Gorp:
    27 mei 2015
    Marjolein alsnog van harte gefeliciteerd
  3. Carla:
    27 mei 2015
    Van harte gefeliciteerd, mooiere verjaardag kan je je niet wensen
    Heerlijk om al die eet en drink verslagen te lezen.
    Gelukkig zien we op de foto's de mooie omgeving en prachtige historische panden.
    Zo kunnen we mee genieten xx
  4. Carla:
    27 mei 2015
    Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    En dat je nog maar vele mooie reizen mag maken.