Eerste verslag

25 mei 2015 - Rugby, Verenigd Koninkrijk

Zondag was het eindelijk zover. Na veel voorbereiding gaan we vertrekken. Met een deel van de groep gaan we vanuit Hoek van Holland de boot op. 3 mannen zijn al in Engeland en hebben eerste motorfeest achter de rug. Vanochtend om half 7 alweer onderweg. Wel wennen hoor links rijden. Door leuke Engelse stadjes gereden maar nog niets open om lekker koffie te drinken. Toch iets gevonden, typisch Engels koffiehuis met heerlijke taarten. Begint goed. En toen op naar de lunch. Typisch Engelse pub waar de barman waarschijnlijk een leuk feestje had gehad de avond ervoor, maar bijzonder vriendelijk en heerlijk geluncht. Het vinden van een benzinepomp is nog wel wat lastig, want in de kleine dorpjes waar we door komen zijn er geen en tja die motoren hebben toch af en toe wat nodig. Het weer was droog met af en toe een beetje zon, maar wel fris dus.  Op naar het hotel waar we de anderen ontmoeten. Nu gaan we lekker eten. Tot de volgende keer.

1. Cindy:
    25 mei 2015
    En lekker gegeten in Hoek van Holland! Vooral de toilet, voor invaliden of hoge hakken ik droeg spontaan hoge hakken anders moest je een heel end de trap af
  2. Ans van Gorp:
    25 mei 2015
    Heb je het toilet ook gegeten Cindy??? Heel aparte smaak denk ik
  3. Carla:
    25 mei 2015
    Wat een leuk verslag en mooie foto's
    Wel links blijven rijden hoor
    xx
  4. Ellen:
    25 mei 2015
    Wc voor hoge hakken???? Gelukkig is monique haar verhaal wel helder!!!
    Nog een hele fijne tijd daar en een veilige reis!!!
    Xxx
  5. Benita:
    25 mei 2015
    Een goed begin zo te horen, fijne vakantie allemaal ga lekker genieten, groetjes xxx
  6. Hanna:
    26 mei 2015
    He jongens lekker genieten!
    Kan mij voorstellen dat links rijden lastig is
  7. Wim vdW:
    26 mei 2015
    Eten, drinken en motorrijden, wat een leven !
    Links rijden - nu wordt er door de Engelsen met jullie rekening gehouden - , maar nog belangrijker is het wanneer jullie weer terug komen. Dan het links rijden maar vergeten en dus niet continueren, want de Hollanders houden daar weinig rekening mee. Veel plezier.
  8. Carla:
    27 mei 2015
    Leuke verhalen altijd. We reizen een beetje mee. De bochten lijken me niet te wennen, klopt dat?? En inhalen.....ff denken?? :-)