3de dag

28 mei 2015 - Rosslare Harbour, Ierland

Vandaag van Rudford naar de boot in Fishgard en daarna naar Rosslare. Kan je vertellen dat ik blij ben op de boot te zitten, want mijn kont wil echt geen meter meer achter op die motor zitten. Daar moet ik wel bij zeggen dat we vandaag voor we op de boot moesten net zoveel km hebben gereden als de voorgaande dagen over de hele dag en dus ook maar 1 keer gestopt hebben. Het weer is vandaag ook weer prachtig, lekker zonnetje. Grappig om de verschillen tussen Engeland en Wales te zien, de natuur ziet er anders uit, maar ook de huizen zijn anders. Ook de bergen in Wales zijn anders, 20% zijn we tegen gekomen. Terwijl we wachtten op de boot een paar druppels regen, maar dat had Lu ook voorspelt!! Op de boot regent het ook, maar ja wij zitten lekker binnen. Gezellig gekletst en sommigen van ons nog even een tukje gedaan. Om 18.00 uur legt de boot aan in Ierland. Vanaf hier is het nog een kwartier naar het hotel. Weer in Ierland is winderig en bewolkt, maar wel droog. Sjiek hotel, of zo lijkt het. Heerlijk gegeten, maar vroeg naar bed, iedereen is moe. Morgen weer een dag, op naar Killarney! Groetjes Cindy

1. Ellen:
    28 mei 2015
    Hahaha ik was aan t lezen en bedacht me, dit had cin kunnen schrijven.
    Heel veel plezier!
  2. Ans van Gorp:
    28 mei 2015
    Nou Ellen ik had dezelfde reactie, ha, ha.
  3. Moeps:
    28 mei 2015
    Geweldig om te lezen dat motorrijden ook wel eens lastig kan zijn. Volhouden meisje. Wat leuk dat het landschap weer heel anders is. Ben jaloers op jullie. Veel plezier nog|
  4. Carla:
    28 mei 2015
    Ik dacht hetzelfde vooral toen ze het over haar kont had!
    Mooi verslag Cindy, zo genieten we op afstand mee
    xx
  5. Annette:
    31 mei 2015
    Hallo vriendjes, als eerste wat een herkenbaar verhaal over een kont en achterop zitten haha ik herken deze ervaring. Voor flink laten masseren dan komt de bloedsomloop weer op gang. Wel lekker blijven genieten :-P