Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    11 augustus 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ma Willy en pa Frans:
    Hoi Monique en Rene,
    Fantastisch dat wij zo contact kunnen onderhouden. We zijn reuze benieuwd naar jullie belevenissen!! Wij wensen jullie nu al vast een fijne reis.
    Liefs van ons beiden
    Ma Wil en pa Frans
  3. Bob:
    13 augustus 2014
    Leuk idee van je Monique. Een hele fijne vakantie.
    Martha en Bob
  4. Jacqueline Slotegraaf:
    18 augustus 2014
    Ik ga jullie verhalen volgen. Ben benieuwd naar de foto's van Spanje al het eten. Heel veel plezier en let vooral goed op elkaar.
    Jacqueline
  5. Moeps:
    22 augustus 2014
    Natuurlijk gaan we jullie volgen, Veel plezier en mooi weer.

Moeps
  6. De Miltjes:
    24 augustus 2014
    Lieve Ton, Benita en allemaal
    Ook wij zijn erg benieuwd naar jullie mooie reisverhalen.
    Een hele fijne vakantie en tot gauw.
    Groetjes Ad,Angela en Jordy xxx
  7. Wim vdW:
    25 augustus 2014
    Hai Monique en René,
    Leuk om de reis zo te kunnen volgen in plaats van rooksignalen. Mogelijk is een Nederlands/Spaans woordenboek een idee om dubbele leveringen te voorkomen. Wens jullie met de hele groep een plezierige storingsvrije reis en een hele fijne vakantie. Groeten Wim
  8. Ma Willy en pa Frans:
    12 september 2014
    En we genieten nog steeds van jullie belevenissen!!! Maaaaar... het einde van jullie fantastische reis nadert. Helaas..???? of verlangen jullie nu naar huis om uit te rusten en weer op kracht te komen? Want jullie hebben een enorme prestatie geleverd hoor! Tot spoedig ziens en we horen dan nog wel meer van jullie belevenissen. xxx