Laatse dag met zijn allen.

12 september 2014 - Carcassonne, Frankrijk

Vandaag de echte laatste dag van onze reis. Morgen nog een uurtje naar de trein en dan nog van Dusseldorf naar huis. Vanochtend op tijd vertrokken maar een groot gedeelte van de groep had echt de laatste dag in de benen. Was wel een erg mooie rit maar met heel veel bochten. Smalle wegen, brede wegen, lekkere bochten, scherpe haarspeldbochten, alles hebben we gehad. Ik denk wel dat we 5 collen gedaan hebben. Ook een bekende col waar de tour de France gereden is, col de Aspet. Koeien op de weg, en niet van die kleintjes.
Zitten vanavond voor het laatst met de hele groep. Dolf en Tina vertrekken morgenvroeg naar huis met de motor.
We hebben een geweldige vakantie gehad en heel veel mooie dingen gezien. Ook de groep was erg gezellig.
Nog even de complimenten aan Lucelle,  4 maanden je rijbewijs en dan zo'n reis maken. Je zag per dag dat ze zekerder ging rijden en kan zich nu zeker een gevorderde motorrijdster noemen want  menig motorrijder rijdt in jaren niet deze aantal kilometers onder deze omstandigheden. Als aandenken hebben we een koebel aan d'r gegeven omdat we geen klimgeitbel konden vinden. Maar zeker verdiend.

Drie weken rondtoeren met deze gezellige groep vrienden is ons heel goed bevallen. De grotere hoeveelheid keuzemogelijkheden maakten het reizen nog leuker. En niet te vergeten de gezelligheid en lol natuurlijk. :-) (Tina & Dolf)

Ben zo ongelofelijk vereerd met de koebel ( 1 enorme voor thuis en een kleinere voor aan de motor! Nu hoort iedereen me aankomen, dus opgepast weggebruikers!! De kei uit de gierenvallei krijgt een ereplaats en de strik gaat er nooit meer af!! Wat een enorme ervaring was dit, bekaf maar voldaan! Dank jullie wel allemaal!! Xxx Lu

Elke dag weer fantastische mooie ritten gereden in heerlijk weer, het waren weer 3 super weken, liefs Benita en Ton xxx

Wat heel lang een droom leek werd uiteindelijk toch nog werkelijkheid. Die fantastisch, onwerkelijke landschappen en uitzichten, ongelooflijk. Een erg leuke groep, met mensen, die het hele programma in elkaar hebben gezet. Veel tijd en geduld hebben mijn droom doen uitkomen. Een ieder ontzettend bedankt. Tot de reünie. Later zal ik zeggen; gelukkig heb ik de foto's nog.The Healer.

Na eerst de voorpret van het voorbereiden, de routes, de hotels, hebben wij een super vakantie gehad. Zoveel gezien van het mooie binnenland van Spanje en ook genoten van het gezelschap van de groep. Bedankt iedereen! Xx René en Monique

1. Carla:
    13 september 2014
    We hebben genoten van de reisverslagen.
    Goeie reis terug!
    xx Pa en Carla
  2. Marjolein:
    13 september 2014
    Nu ook het laatste stukje nog even veilig en zonder regen van de trein naar huis.
    Het waren leuken verhalen zal ze missen. En zie jullie thuis allemaal.
  3. Moeps:
    13 september 2014
    Geweldig, wat hebben jullie een mooie reis gemaakt, die zal je nog lang heugen en wat hebben jullie de reis mooi in elkaar gezet. Ook complimenten voor Lucille. Knap hoor. Ik heb. Genoten van de mooie foto's.
    Goede reis naar huis. Groetjes aan Rene
    Moeps
  4. Ma Willy en pa Frans:
    13 september 2014
    En jullie bedankt dat wij mochten "meerijden" !!
    Tot spoedig !!
  5. Bob:
    14 september 2014
    Het waren erg mooie reisverslagen.
    Vlgs mij hebben jullie een van de mooiste vakanties gehad.
  6. Marien en Erika:
    22 september 2014
    Hallo allemaal, ik heb jullie laatste verslagen allemaal in één keer gelezen. Was zelf ook op vakantie, en geen internet. Onwijs leuk om jullie zo stukje bij beetje door Spanje te zien gaan. Ik was al om; het is een prachtig land. Leuk om jullie enthousiasme over Spanje te lezen. En Lu, ik ben echt héél trots op je! Een koebel en een strik; wat wil een mens nog meer?