Gierenfoto's en op weg naar Vielha

11 september 2014 - Vielha, Spanje

Heb een paar foto's van de gieren toegevoegd en video. Vanochtend op ons gemak vertrokken want het zou niet zo'n lange dag worden. Koffie gedronken in een allerschattigst dorpje waar echt niets te beleven viel maar waar een man met kinderwagen liep en ons aan zag komen en speciaal voor ons zijn zaakje open deed om ons van koffie te voorzien. Toen we weggingen sloot hij ook weer de tent, omzet was binnen.

Vanochtend waren we op ons gemak vertrokken want het zou niet zo'n lange dag worden. Alleen hadden we niet meegerekend dat René zijn motor ineens afsloeg, wat natuurlijk verholpen moest worden. Wat ook gelukt is. Toen in dat dirp ook maar gelunched wat ons 2 uur heeft gekost. Ze waren er niet erg vlot. Maar het was wel erg lekker. Mooie tocht voort gezet en in Vielha was ook feest. Met als slot vuurwerk. Nu op naar de laatste langere dag. Het is weer een blauwe lucht vanochtend dus komt goed.

Klik hier om het reisverhaal te lezen

en te reageren >>

1. Annette:
    12 september 2014
    Wij genieten nog steeds mee,gaan het straks nog missen die reisverhalen. Mooi foto's ,vooral van die gier.
    Vind jullie ook heel erg lief !!! Om de beurt een motor met kuren en dat allemaal omdat jullie ons en onze motor zo missen.
    Haha, nog veel plezier !!!!