Op naar Jaca

10 september 2014 - Jaca, Spanje

Op weer naar de volgende plaats, Jaca. Gisteren vertrokken met de hele groep. Na de koffie, nadat we Marion hadden toegezongen voor haar verjaardag, op een overvol terras, zijn Jan, Dolf en Tina naar de dealer in Zaragoza gereden want Jan, nou ja zijn motor, had startproblemen. 's Avonds weer met z'n allen heerlijk gegeten in het centrum. Bij een Spaans restaurant bij een hele gezellige Engels sprekende Spaanse. Wat uniek is want in de binnenlanden spreken ze bijna tot geen Engels.

Vandaag eerst op 's top ons gemak ontbeten en toen naar de gierenvalleien. Een gedeelte van de groep is hier twee jaar geleden al geweest maar toen hebben we ze niet zo goed kunnen bekijken als vandaag. Indrukwekkende vogels. Opeens zagen we er één op ooghoogte langs de weg zitten. Wij gestopt en hebben heel dichtbij foto's kunnen maken. Maar hij was niet goed die gier want hij liep weg en anders had ie weg gevlogen. Was dus weer een schitterende dag. Gaan zo weer lekker eten en morgen op ons gemakkelijk naar Vielha. Het einde van de vakantie nadert. Het is omgevlogen. Kan vandaag helaas geen foto's plaatsen door slechte internetverbinding. Hoop morgen wat gieren foto's te kunnen plaatsen.

1. W.T.M. Harzing:
    10 september 2014
    Ik reis mee ,leuk met die gieren zie uit naar de foto,s
  2. Lisette:
    10 september 2014