Aangekomen in Ronda

2 september 2014 - Ronda, Spanje

Gisteren vertrokken vanuit Dilar. Eerst even langs de Harleydealer. Toen begonnen we aan de tocht. Eerst heerlijk glooiende wegen tot we een weggetje insloegen wat erg smal was en 2 hele scherpe haarspeldbochten. Dat is nog een understatement!!! Wat een enorme K......... Weg! Heb alles en iedereen vervloekt!! Viel stil in een haarspeldbocht op grind. Dacht toen, laat ze me maar halen met een helikopter!! Het eerste moment met de gedachte om op te geven was daar. Huilbuitje, ademhalen en weer door gaan!! Os en ik (Lu) hebben toen verder naar Ronda een iets simpelere weg genomen. Achteraf gelukkig maar, want de weg die de rest nam was ook een grote gatenkaas!! Uiteindelijk na een zeer vermoeiende hete dag iedereen weer veilig aangekomen in het hotel in Ronda. Niet eerst opfrissen, maar gelijk aan de drank!!! Wat een spannende dag!!
Dinsdag zijn Ton, Benita, Jan, Dolf en Tina naar Marbella gegaan. Monique is naar het dorpsziekenhuis geweest want die heeft een flinke brandwond door tegen de uitlaat aan te gaan staan. Werden met voorrang behandeld. Zalfje, antibiotica en tetanusprik gehad. Oscar was niet erg lekker dus ook maar in hotel gebleven. Ronda is een bijzondere stad die door een kloof doormidden is gedeeld. Heel bijzonder. Mooie gebouwen en ons hotel ligt vlak naast de arena del toros. Vanavond is er feest in Ronda. We zijn benieuwd. Wordt vervolgt.

1. Froukje:
    2 september 2014
    He gads Monique, wat naar!!
    Hopelijk heb je niet teveel last ervan!
    Groetjes en knufs van ons
  2. Pepijn:
    2 september 2014
    Uitdagende vakantie en wat een mooie foto van Rhona. Beterschap Monique en pap!
  3. Carla:
    Heeee Monique !!
    Rot voor je !!
    Brandplekken, wat pijnlijk !
    Hoe gaat het inmiddels?
    Sterkte en ik hoop dat het een verder genieten niet in de weg staat ?!
    Liefs en groetjes pa en carla
    Voldoende pijnstillers ?
  4. Lisette:
    2 september 2014
    Beterschap zussie en Os! En hopelijk niet meer van die enge k>>wegen.
  5. Angelique:
    2 september 2014
    Die wegen daar vonden wij met de auto al een uitdaging!
    Beterschap in de ziekenboeg en nog heel veel plezier verder.
  6. Ma Willy en pa Frans:
    3 september 2014
    Dat is jammer Monique zo'n brandplek. Maar het is dus goed verzorgd begrijpen wij. Wij hopen dat je 's-avonds toch met Carmen de Flamenco hebt kunnen dansen. Overigens heeft Carmen jullie even een slecht weggetje op gestuurd. Groetjes en tot de volgende keer.
  7. Ma Willy en pa Frans:
    3 september 2014
    Ai..,Ai..,Ai..!!Bijna Oscar vergeten. Ook jij natuurlijk beterschap gewenst man!!Groet van Opa en oma van den Berg
  8. Annette:
    3 september 2014
    O jee, wij voelen met jullie mee, heel begrijpelijk die huilbui op z'n k ...weg LU, maar stoer dat je jezelf niet heb oplaten halen door een heli. En dan brandwonden op je been, die zijn pijnlijk , hoop dat je broek er nog overheen past zonder dat het zeer doet, sterkte met herstel Mo. Oscar ook al niet lekker, hoop dat het door drankgebruik was en dat het geen griepje wordt. Heel veel sterkte en geniet van Ronda, ik ben er geweest en het is een super leuk plaatsje met gave feesten. Dus genieten ondank deze dag vol leed,pijn en angst. Laat de volgende dagen vele malen beter zijn dikke kus
  9. Ien en el westeinde:
    3 september 2014
    Jeee Lu...wat n verhaal!!ik ben zooo trots op je dat je deze waanzinnige reis toert!ik ken Andalusie op mn duimpje en die weg naar Ronda!pfff...slingerdeslinger...maar wat hebben jullie al veel gezien en wat n gave foto's!be careful rij rustig he en...geniet van al t moois!dikke kusXX