Alhambra in Granada

30 augustus 2014 - Dílar, Spanje

Op de gok naar Granada gereden om te kijken of we het Alhambra konden bezoeken! Normaal moet je al weken van tevoren kaarten bestellen. We hadden het geluk met ons en na een kleine rij konden we dan toch naar binnen. Prachtig Moors paleis met de ingewikkeldste mozaïeken en uitsnijdingen in de wanden en plafonds. Na 2 uurtjes rond gewandeld te hebben hadden we er genoeg van en moesten we nodig aan de cortado!!! Klein beetje hele sterke koffie met melk. Voor ons de ontdekking van de vakantie tot nu toe!! dolf, Tina en Jan hebben een rit door de bergen gemaakt.'s middags voor het eerst in Spanje paella gegeten en als het goed is gaan we vanavond aan de tapas, al met al erg vervelend allemaal.

1. Angelique:
    30 augustus 2014
    we genieten van jullie reisverslagen! Nog heel veel plezier en geniet ervan in het warme Spanje,

veel groetjes uit een nat Nederland
  2. Annette:
    30 augustus 2014
    He spanjegangers, wat passen jullie,jullie goed aan de spaanse cultuur, bezoeken culturele dingen en eten en drinken spaans voedsel, wij zien koffie,de paella en tapas voor bij komen. Grote vraag houden jullie ook siesta, eten jullie churros en hebben de dames al espadrilles gekocht.
    Geen probleem om ze voor annette mee te nemen, want er is meer bergruimte mee haha. Veel plezier, genieten van jullie verhalen x
  3. W.T.M. Harzing:
    30 augustus 2014
    Geniet van de reisbeschrijving en de foto,s.Gr.Pa en Carla
  4. Lisette:
    1 september 2014
    Heb je weer voorgedrongen in de rij Mo? Net als in Rome?
  5. Rob:
    Flabbergasted,

Wat een geweldig verrassing om jullie gisteren in beeld en geluid aan de lijn te hebben. Jammer dat jullie er niet bij konde zijn en wij niet daar kunnen zijn, maar dit maakt wel heel veel goed. Geniet van jullie avontuur in Spanje en volgend jaar gaan de 50 met ze alleen vieren in of buiten Nederland.
  6. Maryse Kaptein:
    1 september 2014
    zo jullie maken wel een hele gave reis, prachtige foto"s, van het lezen over paella en tapas loopt het water in m'n mond. En ik ben heeel trots op Lu, vooral na de foto met bochtige weg, fijne reis nog liefs Maryse
  7. Wim vdW:
    2 september 2014
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Mijnheer Harley heeft toch wel iets moois uitgevonden, zodat jullie kunnen genieten van alles wat jullie zoal zien en meemaken.
    Nog plezierige dagen. groeten Wim
  8. W.T.M. Harzing:
    3 september 2014
    Hoe is de afloopmet de verbranding?Erg geschrokken beterschap Gr.Pa