Aankomst Killarny

29 mei 2015 - Killarney, Ierland

Vanochtend na een geweldig ontbijt, weer allemaal met goede moed op de motoren gestart. Een mooie route door het Ierse landschap. Weer anders als Engeland. Ook wel weer hoge heggen wat jammer genoeg soms het mooie uitzicht belemmerd. Stukje langs de zuidelijke kust. Wat ontzettend mooi en wat een mooi uitzicht hebben de mensen die daar wonen. Met het pontje het water over en weer door. Pas na tweeën vonden we een lunchlocatie. Maar dat was het wachten meer dan waard. Na een klein buitje was het binnen heerlijk opwarmen en ook de maaltijden waren geweldig lekker. Het enige probleem was de grootte van de porties. Met volle buiken en een zonnetje konden we weer verder op weg naar Killarney. Op de smalle niet altijd zo beste weggetjes maar wel weer heel mooi. De volgende stop was in een echte Ierse pub met leuke dingen aan de muur. Zie de foto's. Nog even een onverwachte stop omdat er bij Lu een lampje op de motor brandde wat niet hoort te branden. Morgen even naar de technische tent. Tenslotte zijn we in het mooie hotel aangekomen waar we 4 nachten doorbrengen vlakbij het feest terrein. Toen we aan tafel zaten kwamen Ton en Itgar gezellig binnenlopen die zich de komende dagen bij ons voegen. Zo zijn we compleet.

1. Annette:
    31 mei 2015
    Wat leuk om weer mee te lezen. Wat heerlijk om het mooie landschap te zien genieten met een G. Vraag ; hoezo compleet wij zitten in de regen van nederland ;-)