Aangekomen in Avila

7 september 2014 - Ávila, Spanje

Gisteren vanuit Sevilla een mooie rit gemaakt naar volgende hotel. Hotel was niets bijzonders. Vanochtend vandaar uit naar Avila. Mooie uitzichten, slechte wegen. Onderweg bij de lunch nog paniek, Lu was haar motorsleutels kwijt. Iedereen zoeken, zelfs in de Mac waar we gegeten hadden werd de prullenbak onderste boven gekeerd. Tot René hem buiten vond naast Os zijn motor waar zij helemaal niet in de buurt was geweest. Maar we konden weer verder. Ook hebben we deze rit een tijdje onze regenkleding aangehad. Gelukkig kon die ook snel weer uit. Maar de donkere wolken bleven dreigen in de verte. Onderweg stopten we even zag ik ineens 2 oortjes boven een muur uitkomen, zijn het ezelsoren. Komen we in Avila is daar groot middeleeuws feest maar we kunnen niet met de motor bij het hotel. Kregen na overleg met de politie 10 minuten de tijd om de bagage af te laden en moesten de motoren buiten het feest zetten. Gaan straks in het dorp kijken wat het feest in houdt en om te eten. Wordt vervolgd.